DOSTAWA BIOMASY NA LATA 2024-2025 I 2025-2026
DOSTAWA BIOMASY NA LATA 2024-2025 I 2025-2026
I. Przedmiot zamówienia.
Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Kolejowa 17 , 13-100 Nidzica w związku z zamiarem zakupu biomasy – zrębki tartacznej w ilości:
- w sezonie grzewczym 2024 – 2025 – 17 000 mp,
- w sezonie grzewczym 2025 – 2026 – 17 000 mp
zaprasza do składania ofert.
* Zamówienie realizowane zgodnie z obowiązującym w Przedsiębiorstwie Usługowym Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 17 Regulaminem udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane przez Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Nidzicy.
II. Charakterystyka i wymagane parametry biomasy
- Parametry fizyczne biomasy:
- Minimalna wartość opałowa 9,5 MJ/kg
- Wilgotność paliwa w przedziale 30-55 %
- Wymiar zrębków 25-50 mm
- Maksymalna zawartość popiołu 1%
- Bezwzględnie wymagane parametry biomasy:
- Dostarczana zrębka tartaczna bezwzględnie musi być pozbawiona domieszki gałęzi, liści, kory, igliwia)
- Dostarczona biomasa wyprodukowana będzie wyłącznie w procesie mechanicznego przygotowania surowca - w sposób niepowodujący zanieczyszczenia substancjami chemicznymi.
- Biomasa nie będzie wytwarzana z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowcoorganiczne, metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzące z budownictwa i odpady z rozbiórki.
- Biomasa nie będzie wytwarzana z torfu, frakcji torfowych i kopalnych (w tym uwęglonych skamieniałości pochodzenia biomasowego) i nie będzie zawierała domieszek w/w substancji.
- W dostarczonej biomasie nie będzie zanieczyszczeń stałych, takich jak: kamienie, tworzywa sztuczne, metal, ziemia, piasek, darń, guma, tkaniny, bryły lodu i śniegu itp. oraz widocznych śladów procesów gnilnych, pleśni i grzybów, które mogłyby uszkodzić kocioł oraz inne urządzenia.
III. Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
- Oferty składane w postępowaniu będą musiały być zabezpieczone wadium w kwocie: 95 940,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset czterdzieści złotych 00/100 PLN), które należy wpłacić do dnia 20.09.2024 r. godz. 14:00 na rachunek bankowy Zamawiającego: B.S. Nidzica 33 8834 0009 2001 0000 2017 0001
- Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Dostawcę, tzn. oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub innego dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.
IV. Składanie i otwarcie ofert
- Postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w formie elektronicznej.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
- Ofertę oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu, składane są w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Oferty należy składać na adres mailowy sekretariatu Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 24.09.2024 r. do godz. 10:00
Za termin złożenia oferty uznany zostanie termin wprowadzenia dokumentów elektronicznych na adres sekretariat@pugknidzica.com.pl.
Załączniki
- Specyfikacja warunków zamówienia (580.78 KB)
- Projekt umowy na dostawę biomasy (26.85 KB)
- Załącznik nr 1. Harmonogram dostaw (40.50 KB)
- Załącznik nr 2. Wielkość zapasu w magazynie wykonawcy (38.00 KB)
- Formularz ofertowy (50.50 KB)
- Załącznik nr 4 Oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (30.00 KB)
- Wykaz dostaw (45.00 KB)
- Wykaz sprzętu (18.23 KB)
- Informacja z sesji otwarcia (283.51 KB)
- Informacja o wysokości środków (191.90 KB)
- Informacja o wyniku postępowania i wyborze oferty (484.38 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. |
---|---|
Data utworzenia: | 2024-09-11 |
Data publikacji: | 2024-09-11 |
Osoba sporządzająca dokument: | Administrator |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 767 |