Rozstrzygnięcia przetargów
Zakup i dostawa (w formie leasingu operacyjnego) nowego samochodu ciężarowego wyposażonego w urządzenie hakowe dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
„Zakup i dostawa (w formie leasingu operacyjnego) nowego samochodu ciężarowego wyposażonego w urządzenie hakowe dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.”
Dane techniczne pojazdu
- Pojazd typu 4x2, DMC 12t, przystosowany do ruchu prawostronnego,
- Silnik – wysokoprężny, poziom emisji spalin Euro VI, układ rozruchu zimnego silnika, bez przystawki odbioru mocy silnika,
- Manualna skrzynia biegów,
- Zawieszenie – oś przednia resory piórowe lub pneumatyczne o nośności min. 4t, oś tylna pneumatyczna o nośności min. 8t, zdalne sterowanie zawieszeniem, blokada mechanizmu różnicowego, rozstaw osi dostosowany do montażu urządzenia hakowego,
- Koła – rozmiar w zakresie R 19,5 do 22,5 cali,
- Układ hamulcowy – dwuobwodowy, wszystkie hamulce tarczowe, systemy wspomagające ABS, ASR.
- Kabina – dzienna, kolor: dowolny, odchylanie kabiny hydraulicznej,
- Wyposażenie – 2 podgrzewane lusterka wsteczne ze sterowaniem elektrycznym, lusterko dojazdowe przednie, fotel kierowcy regulowany, elektryczne podnoszenie szyb, klimatyzacja, kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego, światła do jazdy dziennej.
Dane techniczne urządzenia hakowego
- Przystosowane do obsługi kontenerów typu KP-4, KP-7 i KP-10,
- Minimalny udźwig – 5t,
- Wysokość haka h-1200 mm,
- Ramię główne teleskopowe,
- Wyposażenie – rolki zapewniające stabilne prowadzenie kontenera, sterowanie w kabinie oraz z zewnątrz pojazdu, konstrukcja stalowa z wysokogatunkowej stali, zabezpieczona antykorozyjnie, hydrauliczna blokada kontenera, zbiornik oleju hydraulicznego ze wskaźnikiem poziomu oleju, boczne osłony antynajazdowe, robocze podesty boczne, osłony na lampy, hak z zapadką samoczynną, skrzynka narzędziowa,
- Komplet dokumentacji wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego.
Wymagania dotyczące formy i warunków płatności:
- Rodzaj leasingu – operacyjny z opcją wykupu,
- Oprocentowanie stałe,
- Waluta - PLN
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru ubezpieczyciela, oferta nie powinna uwzględniać kosztów ubezpieczenia.
- Wykonawca dostarczy przed dostawą samochodu:
- harmonogram (plan) płatności,
- ogólne warunki leasingu,
- wzór umowy leasingu
Termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać w
Przedsiębiorstwie Usługowym Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
- Kolejowa 17, 13-100 Nidzica
Pokój nr 6 - do dnia 14-03-2019 do godz. 10:00
Miejsce otwarcia ofert
Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
- Kolejowa 17, 13-100 Nidzica
Pokój nr 6 - dnia 14-03-2019 o godz. 10:15
Dodane 08.03.2019
ZAMAWIAJĄCY WYDŁUŻA TERMIN SKŁADANIA OFERT DO DNIA 21.03.2019R. DO GODZ. 10.00
Wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pt: „Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego Nidzicy w celu zwiększenia jego efektywności oraz likwidacji niskiej emisji – etap przyłącze do Szkoły Podstawowej nr 3”.
NAZWA ZAMÓWIENIA:
Wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn: „Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego Nidzicy w celu zwiększenia jego efektywności oraz likwidacji niskiej emisji – etap przyłącze do Szkoły Podstawowej nr 3”.
Termin wykonania zamówienia
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy.
- Termin zakończenia:
Całość przedsięwzięcia - 30.11.2019 r.
- W związku z tym, że zamówienie jest współfinansowane ze środków zewnętrznych, Zamawiający bezwzględnie będzie wymagał, aby całość przedsięwzięcia została zakończona w terminie podanym powyżej.
Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w terminie do 22 października 2018 r. do godz. 1000 na następujących zasadach:
- Wadium wynosi 5000PLN (słownie złotych: pięć tysięcy)
- Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniężnej,
-gwarancji bankowej,
-gwarancji ubezpieczeniowej,
-poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:
- Paweł Łazicki – Wiceprezes ds. Technicznych tel. 89 625 24 28
e-mail: p.lazicki@pugknidzica.com.pl
Miejsce I termin składania
Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.; 13-100 Nidzica , ul. Kolejowa 17, w terminie do 22.10.2018 r. do godz. 1000.
Przetarg na „Zakup paliwa do pojazdów i maszyn dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.”
Przetarg na „Zakup paliwa do pojazdów i maszyn dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.”
- Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów i maszyn dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy w ilości:
L.p. |
Nazwa artykułu |
Kod CPV |
Jednostka |
Ilość do zakupienia - l |
1 |
Olej napędowy |
09134100 – 8 |
Litr |
45000,00 |
2 |
Benzyna bezołowiowa |
09132100 – 4 |
Litr |
4000,00 |
3 |
Skroplony gaz ropopochodny (LPG) |
09133000 - 0 |
Litr |
1200,00 |
- Podane powyżej ilości dotyczą szacunkowego wyliczenia zapotrzebowania na paliwo w okresie 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie w ramach umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu upustów podanych w ofercie.
- W przypadku mniejszego zapotrzebowania na paliwo w okresie trwania umowy w stosunku do deklarowanego szacunkowego zapotrzebowania na paliwo w roku 2019, Wykonawca nie będzie wnosić z tego tytułu roszczeń do Zamawiającego.
- Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.
- Oferty należy składać w:
Przedsiębiorstwie Usługowym Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
- Kolejowa 17, 13-100 Nidzica
Pokój nr 6 - do dnia 05-12-2018 do godz. 10:00
- Miejsce otwarcia ofert:
Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
- Kolejowa 17, 13-100 Nidzica
Pokój nr 6 - dnia 05-12-2018 o godz. 10:15
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy |
---|---|
Data utworzenia: | 2018-04-27 |
Data publikacji: | 2018-04-27 |
Osoba sporządzająca dokument: | Administrator |
Osoba wprowadzająca dokument: | Administrator |
Liczba odwiedzin: | 2816 |